مشاوره بازاریابی سیاسی

مشاوره بازاریابی سیاسی

امروزه بازاریابی راه خود را به عرصه سیاست نیز باز کرده و تبدیل به یکی از عناصر اصلی سیاست به خصوص در زمان انتخابات شده است. کاندیداها می توانند با استفاده از یک بازاریابی سیاسی اصولی به جامعه هدف خود دسترسی پیدا کرده و آرای آن ها را جلب نمایند و چه بسا که یک برنامه بازاریابی سیاسی تاثیرگذار بتواند نتایج انتخابات را دگرگون کند؛ همان گونه که در سال های اخیر شاهد نمونه های مختلفی از آن بوده ایم.

این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که بسیاری از افراد یا گروه های سیاسی علی رغم دارا بودن قابلیت های بالا و برتری نسبت به سایر رقبا، به دلیل اجرای نادرست تکنیک های بازاریابی سیاسی نتوانسته اند خود را به درستی ارائه کنند و در نهایت به جایگاهی که سزاوار آن بوده اند، دست نیافته اند. بنابراین در رقابت های سیاسی به دلیل حساسیت بسیار بالا، محلی برای اشتباه وجود ندارد و کوچک ترین خطا می تواند افراد را از گردونه رقابت خارج کند.

فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به دلیل سرعت بالای پخش اطلاعات و تاثیر غیرقابل انکار آنها در جهت دهی به افکار عمومی، در سال های اخیر به عنوان ابزاری موثر در تبلیغات سیاسی به شدت مورد توجه واقع شده اند. اما بهره برداری از این فضا همچون شمشیر دو لبه ای است که در صورت استفاده صحیح می تواند موفقیت شما را تضمین کند و در غیر این صورت می تواند به ضررتان تمام شود. در چنین شرایطی باید هر اقدامی بسیار حساب شده باشد، تکنیک های تبلیغاتی به دقت پیاده سازی شوند، از رفتارهای هیجانی به شدت دوری شود و حد اعتدال در همه موارد رعایت شود.

بدیهی است که افراد نا آشنا که تسلطی به سازوکارهای بازاریابی سیاسی ندارند، کمپین های انتخابی را به بیراهه می برند و تنها استفاده از مشاورین مجرب و متخصصین این حوزه است که می تواند راه گشا باشد.

 

لطفا خطا نکنید! مشاوره بگیرید. 88458845-021

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.