مشاوره خلاقیت و ایده پردازی

مشاوره خلاقیت و ایده پردازی

خیلی زود و سریع بگیم:

خلاقیت و ایده پردازی بر مبنای نوآوری و با راهبردی هیجان انگیز چیزی است که در مشاوره خلاقیت و ایده پردازی یوتاب به شما ارائه می شود.

اگر به دنبال ایده های متفاوت هستید، باید مشتاق انجام دادن کارها به شیوه ای متفاوت باشید. هر کسب و کار بزرگ یا کوچکی صرف نظر از سابقه و قدمتی که در بازار دارد، برای تغییر و تحول با چالش هایی روبرو خواهد شد. برای یافتن ایده های جدیدی که بتوانند نقشی در توسعه کسب و کار شما ایفا کنند، خلاقانه باید جستجو کرد. غرق شدن در مسائل روزمره دنیای تجارت علت عمده ای است که کشف راه های جدید را سخت و گاهی ناممکن سازد.

شما به جرقه ای برای متفاوت دیدن احتیاج دارید و این دقیقا همان مرحله ای است که یوتاب وارد عمل می شود. کارگاه خلاقیت پروسه سازمان یافته ای است که استعداد شما را با نگرش متفاوت ما ادغام می کند. در کنار هم می توانیم راهکارهای مبتکرانه ای خلق کنیم که علاوه بر حل چالش های موجود، فرصت های تازه ای را نیز ایجاد کند.

برای ما، کارگاه های خلاقیت ابزاری عالی برای ترکیب افکار ما و شما، کشف نقطه نظرات بکر، تولید ایده و شروع فرآیند بکارگیری ایده است.

در مرحله اول مشکلی که در صدد رفع آن هستیم، به طور شفاف تعریف می شود و در مرحله بعد کلیه ایده های تعریف شده جمع آوری می شوند. سپس شروع به انتخاب بهترین ایده ها می کنیم. بعد از آن، ملزومات اجرای آن ایده را مورد بررسی قرار می دهیم. پس از فرآیند ایده پردازی، قدم بعدی برای یوتاب اجرای خلاقانه ایده است. اعتقاد مجموعه ما بر این است که اگر ایده ای در دست داریم پس راه اجرای خلاقانه آن را نیز خواهیم یافت. خوشبختانه ما برای رسیدن به این مقصود یک فرآیند سیستماتیک داریم. قدم اول گروه بندی ایده ها و اولویت دهی به آنها بر اساسی دو معیار است: یکی ارزشی که برای سازمان دارند و دیگری آمادگی سازمان برای اجرای آن. پس از گذر از این پروسه، روند مدیریت پروژه شروع می شود که شامل برآورد هزینه ها ارزیابی منابع و محدودیت ها است.

اکنون بهتر متوجه می شوید که چرا بسیاری از ایده ها در مرحله تئوری باقی می مانند و در عمل کاربردی ندارند. یوتاب به شما کمک می کند تا بیشترین نتیجه را از ایده هایتان داشته باشید.


لطفا خطا نکنید! مشاوره بگیرید. 88458845-021

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.