مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

 

بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) یک پلتفرم و بستر گسترده و فراگیر جهت گسترش کسب وکارها و فروش محصولات و خدمات می باشد. مفهومی که به هر نوع فعالیتی که برای مارکتینگ محصولات و خدمات با استفاده از تکنولوژی های دیجیتال (عموما بر بستر اینترنت) انجام می گیرد، اطلاق می شود. از ظهور دیجیتال مارکتینگ در دهه 1990 میلادی تا کنون با گسترش پلتفرم های دیجیتال و وارد شدن آنها به زندگی روزمره افراد، شاهد رشد روزافزون استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ توسط برندها هستیم.

یادتان باشد:

 امروزه اکثر افراد برای دریافت اطلاعات درباره محصولات یا خدمات مورد نظر خود ترجیح می دهند به جای مراجعه به فروشگاه ها، از دستگاه های دیجیتال خود استفاده کنند و می دانیم که اساس بازاریابی، ارتباط با مخاطب در زمان و مکان درست است. از همین جا می توان به اهمیت بالای دیجیتال مارکتینگ در دنیای تجارت پی برد.

 

1- ضرورت و کارکرد دیجیتال مارکتینگ چیست؟

2- ابزارها، روش ها و فرآیندهای دیجیتال مارکتینگ چیست؟

3- برای داشتن یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ چه باید کرد؟

4- ابزارها، روش ها و مکانیسم های ارزیابی در دیجیتال مارکتینگ چیست و چگونه میتوان از آنها بهره برد؟

یوتاب با افزایش آگاهی از برند و جذب مشتریان واقعی از طریق ابزارهای دیجیتال مختلف به توسعه کسب و کار شما کمک می کند. این ابزارها شامل کلیه روش ها و تکنولوژی های موجود در گستره دیجیتال مارکتینگ می باشد که متناسب با شرایط و ویژگی های کسب و کار شما مورد استفاده قرار می گیرد.

 

هشدار!

دیجیتال مارکتینگ به طرز چشمگیر و موثری سرعت معرفی و حضور شما در بازارهای هدف را  افزایش می دهد، لیکن توجه داشته باشید این سرعت می تواند در جهت تخریب کسب و کارتان بکار رود ! یک اشتباه می تواند این حادثه رقم بزند!

دنیای دیجیتال مارکتینگ با وجود امکانات عالی و ابزارهای قدرتمندی که در اختیار برندها قرار می دهد، در صورت عدم استفاده صحیح ممکن است خسارت های سنگینی به بار آورد. چرا که سرعت بالای گردش اطلاعات در فضای مجازی همان طور که می تواند در جهت رشد کسب و کار شما قرار گیرد، در صورت ارتکاب یک اشتباه می تواند عکس آن را رقم بزند و شما را از دور رقابت خارج کند.

در یوتاب پس از بررسی جنبه های مختلف کسب و کار شما، ارزیابی فرصت های موجود و سپس طرح یک استراتژی بازاریابی دیجیتال همه جانبه، راهبردی هیجان انگیز و جذاب برایتان رقم خواهد زد. تحقق اهداف شما در دیجیتال مارکتینگ، هنر یوتاب است.


لطفا خطا نکنید! مشاوره بگیرید. 88458845-021

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.