مشاوره مدیریت

مشاوره مدیریت

مدیران نیاز دارند برخی چالش ها، ایده ها و امور سازمان و حتی امور شخصی خود را مورد ارزیابی دقیق تر قرار دهند ... در یوتاب مشاوری حرفه ای با دانش آکادمیک و تجربه ای ارزشمند از سال ها همکاری و مشاوره مدیران در کنار شماست.

به این موارد دقت کنید:

1- مداخله موردی در چالش های سازمانی و شخصیِ مدیریت با کارکنان و مشتریان

2- ایده پردازی شخصی 

3- مشورت در امور  کلی و جزئی

4- کاهش و کنترل خسارت ها و آسیب های  ناشی از خطا در تصمیمات مدیریتی

5- طرف مذاکره شدن با مشتریان، کارفرمایان و ... به تشخصیص مدیریت

 و ...

یوتاب در کنارتان خواهد بود.

 

امروزه مسیر پرفراز و فرود دنیای کسب و کار و وجود چالش های متعدد، اهمیت بهره گرفتن از خدمات مشاوره ای را بیش از همیشه کرده است. برای مدیران بسیار پیش می آید که به دلیل حجم بالای کار و عدم تمرکز، فرصت های بسیار چشمگیر برای رشد و ترقی مجموعه خود را از دست می دهند. یوتاب با داشتن تجربه چندین ساله در همکاری با سازمان ها و شرکت های گوناگون و بکارگیری جدیدترین ابزارهای مدیریتی به شما کمک می کنیم تا با رویکردی متفاوت به مسائل نگریسته و با تصمیم گیری صحیح و منطقی بر اساس واقعیت، حداکثر بهره برداری را از فرصت های پیش رو و پتانسیل مجموعه خود داشته باشید.

فرآیند ارائه خدمات مشاوره مدیریت در یوتاب به این صورت است که ابتدا اطلاعات مربوط به شرایط سازمان جمع آوری و بررسی شده و پس از ارزیابی های دقیق، صورت مساله به صورت صریح و شفاف مطرح شده و هدف گذاری صورت می گیرد. سپس برای اهداف تعیین شده بهترین راهکارهای موجود با توجه به پیش زمینه ها و چالش های پیش رو ارائه می شود به گونه ای که منافع مدیران، کارکنان و مشتریان را به طور متعادل تامین کند.

تدوین برنامه استراتژیک مدیریتی در یوتاب با نگاه به تحولات اقتصادی روز و مطالعه رفتار مشتریان و رقیبان کسب و کار شما صورت می گیرد و اجرای آن با استفاده از دانش روز مدیریتی دنیا به شما کمک می کند در کوتاه ترین زمان به اهداف تجاری مورد نظر خود از قبیل افزایش سودآوری، توسعه سازمان، کاهش هزینه ها و ... دست پیدا کنید.


لطفا خطا نکنید! مشاوره بگیرید. 88458845-021

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.