ند روبرتو استاد بازنشسته بازاریابی بین المللی در دانشگاه AIM (Asian Institute of Management)، نویسنده و مشاور فیلیپینی است که به عنوان مهم ترین چهره حوزه مارکتینگ در آسیا شناخته می شود. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت کسب و کار و دکترا را در رشته مارکتینگ از دانشکده مدیریت کلوگ دانشگاه نورث وسترن دریافت کرده است (سال 1973) و سابقه تدریس در این دانشگاه (در شیکاگو) و نیز دانشگاه INSEAD (در ماکائو و سنگاپور) را در کارنامه خود دارد. او چندین کتاب با موضوع مارکتینگ تالیف کرده، چندین مقاله در ژرنال ها و روزنامه های داخلی و بین المللی منتشر کرده و در حال حاضر عضو هیئت تحریریه ژرنال بین المللی Research In Marketing است. اولین کتاب او در زمینه بازاریابی اجتماعی با نام ‘strategic Decision Making in a Social Program’ در سال 1975 منتشر شد. او همچنین در تالیف چندین کتاب مطرح در زمینه بازاریابی همچون ‘Alleviating Poverty: A Macro/Micro Marketing Perspective’ یا ‘Social Marketing: Strategies for Changing Public Behavior’ با شخصیت های برجسته ای چون فیلیپ کاتلر همکاری داشته است. زمینه آموزشی و پژوهشی مورد علاقه روبرتو شامل بازاریابی بنیادی، تحقیقات بازاریابی، بازاریابی اجتماعی و رفتار مشتری می شود. او رئیس آژانس مشاوره و تحقیقات بازار Roberto & Associates و عضو هیئت مدیره چندین کمپانی است. او تا کنون در فیلیپین و کشورهای دیگری مثل استرالیا، ژاپن، مالزی، تایلند و ... خدمات مشاوره ای وسیعی در زمینه مدیریت محصولات و تحقیقات بازار به کمپانی های چند ملیتی تولید کننده محصولات دارویی، غذایی، آرایشی، ایرلاین ها و ...ارائه کرده است. او در سال 1983 جایزه AGORA را برای دستاوردهایش در مارکتینگ از انجمن مارکتینگ فیلیپین دریافت کرد و در سال 2004 موفق به دریافت "اولین جایزه یک عمر دستاورد به عنوان مربی بازاریابی" از انجمن مربیان بازاریابی فیلیپین شد.
ند روبرتو - Ned Roberto
یوتاب
مشاوره در حوزه های تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912
وبگاه: www.utab.irآخرینها از یوتاب
نظر دادن
از پر شدن تمامی موارد الزامی ستارهدار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.