برای توسعه برندتان حتما به این نکات توجه کنید.

 

خلق یک برند برای محصولات و خدماتتان فرآیندی زمان بر است و به برنامه ریزی دقیقی احتیاج دارد. حتما افراد زیادی را دیده اید که به مایع ظرفشویی، ریکا و به تیغ اصلاح، ژیلت می گویند حتی اگر آن محصول تولید کارخانه ای دیگر باشد. چه دلیلی باعث شده که این برندها تا این حد محبوب شوند؟

 

بازار هدف خود را بشناسید.

چه گروه از مشتریان را می خواهید جذب کنید؟ موفقیت فعالیت های برندینگ کمپانی شما بستگی به مشتریانی دارد که روی آنها تمرکز کرده اید. به طور مثال استفاده از جلوه های تصویری باب روز و موزیک هیپ هاپ مشتریان جوان تر را جذب می کند، اما احتمالا برای مشتریان میانسال خیلی جالب نخواهد بود. بنابراین مشتریان بالقوه خود را بشناسید و فعالیت های برندینگ خود را مطابق سلیقه آنها پیش ببرید.

 

مسائل قانونی

در مورد ایده های خود به طور گسترده تحقیق کنید و اطمینان حاصل کنید که حقوق دیگر برندها تضییع نمی شود. نام تجاری خود را ثبت قانونی کنید. بدین ترتیب هم راه سوء استفاده شیادان بسته می شود و هم از سردرگمی مشتریان احتمالی شما جلوگیری خواهد شد.

 

رنگ و لوگو

رنگی ساده و فونتی خوانا برای لوگوی کمپانی خود انتخاب کنید. انتخاب گرافیکی که حاوی پیامی درباره کسب و کار شما باشد، به ایجاد برندی منحصربفرد کمک خواهد کرد. به عنوان یک نمونه خوب می توان دایره سفید، قرمز و آبی پپسی را مثال زد. این لوگوی ساده به راحتی بر روی قوطی های نوشابه قابل تشخیص است و مشتری تنها به دنبال کلماتی چون رژیمی، بدون کافئین، طعم دار و ... می گردد.

 

افراد تاثیرگذار

جاذبه های بصری کمک می کنند تا مشتریان احتمالی شما را به خاطر آورند. تبلیغات با استفاده از افراد مشهور و شناخته شده راه مطمئنی برای جلب توجه این مشتریان است. فروش Hanes زمانی که مایکل جردن به عنوان سخنگو و چهره این برند در کمپین ها و تبلیغات تلویزیونی انتخاب شد، به طرز قابل توجهی افزایش یافت. البته امکان همکاری با یک سلبریتی برای کسب و کارهای کوچک که سرمایه محدودی دارند و در اول راه هستند، محیا نیست؛ اما راه های دیگری برای جذب مشتری و خلق هویت برند برای این کسب و کارها وجود دارد. یکی از راه ها، استفاده از کاراکترهای انیمیشنی است. کاراکترهای انیمیشنی M&M نمونه خوبی در این مورد هستند که از طریق تبلیغات تلویزیونی و آنلاین به شهرت رسیدند.

 

عبارت یا شعار تبلیغاتی جالب

برای تبلیغات از شعارهایی استفاده کنید که کوتاه و تاثیرگذار باشند و در ذهن افراد بنشینند به طوری که آنها را با راحتی به یاد آورند. باید سعی کنید که با استفاده از کمترین کلمات به گویاترین و به یادماندنی ترین شکل پیام خود را به مخاطب برسانید.

خواندن 1235 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

وبگاه: www.utab.ir

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.