مدیریت بازاریابی سبز

 

در کتاب مدیریت بازاریابی سبز نویسنده تلاش کرده است ایده ها را به روشی سازماندهی کند که با سایر کتاب های مرتبط در حوزه مدیریت بازاریابی سازگاری داشته باشد. این کتاب پنج بخش دارد. در بخش اول، ماهیت موضوع بازاریابی سبز تعریف شده و اینکه بازاریابی سبز چگونه می تواند در برنامه ریزی استراتژیک گنجانده شود. بخش دوم کتاب، تاثیر متقابل بین محیط و مصرف را معرفی می نماید که شامل بخش سوم و چهارم می باشد. بخش سوم تاثیرات مصرف را بروی محیط بررسی می کند، در حالی که بخش چهارم تلاش می کند تا محدودیت های تأثیرات مصرف در محیط را مورد آزمون قرار دهد، بخش سوم تلاش شرکت ها برای ارائه بهترین ارزش ها به مصرف کنندگان از طریق شیوه های بازاریابی پایدار را مورد بررسی قرار می دهد و فصول 5 تا 10 را در بر می گیرد.

 

عنوان کتاب: مدیریت بازاریابی سبز

نویسنده: رابرت دال استروم

مترجمان:  حسین نوروزی و راضیه محمدی 

انتشارات: کتاب مهربان

سال انتشار: 1395

خواندن 1109 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

وبگاه: www.utab.ir

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.