در کتاب مدیریت بازاریابی سبز نویسنده تلاش کرده است ایده ها را به روشی سازماندهی کند که با سایر کتاب های مرتبط در حوزه مدیریت بازاریابی سازگاری داشته باشد. این کتاب پنج بخش دارد. در بخش اول، ماهیت موضوع بازاریابی سبز تعریف شده و اینکه بازاریابی سبز چگونه می تواند در برنامه ریزی استراتژیک گنجانده شود. بخش دوم کتاب، تاثیر متقابل بین محیط و مصرف را معرفی می نماید که شامل بخش سوم و چهارم می باشد. بخش سوم تاثیرات مصرف را بروی محیط بررسی می کند، در حالی که بخش چهارم تلاش می کند تا محدودیت های تأثیرات مصرف در محیط را مورد آزمون قرار دهد، بخش سوم تلاش شرکت ها برای ارائه بهترین ارزش ها به مصرف کنندگان از طریق شیوه های بازاریابی پایدار را مورد بررسی قرار می دهد و فصول 5 تا 10 را در بر می گیرد.
عنوان کتاب: مدیریت بازاریابی سبز
نویسنده: رابرت دال استروم
مترجمان: حسین نوروزی و راضیه محمدی
انتشارات: کتاب مهربان
سال انتشار: 1395