نویسندگان در این کتاب رویه سنتی راه اندازی کسب و کار یعنی طرح نوشتن کسب و کار، مطالعه تفصیلی رقیبان و اقداماتی از این قبیل را به چالش کشانده اند و روش بهتر و سریع تری را برای دستیابی به موفقیت پیشنهاد می دهند. در کتاب باز انجام نویسندگان تلاش کرده اند مسیری را که یک کسب و کار متولد و رشد می کند را باز طراحی کنند. نویسندگان سعی کرده اند به مخاطبان خود نشان دهند، که اگر چه ایده مهم است ولی در نهایت شیوه ی اجرا تعیین کننده خواهد بود. در این کتاب سعی شده به زبانی ساده و با بهره گیری از مثال هایی واقعی، توصیه هایی در مورد راه اندازی، رشد و به بلوغ رساندن یک کسب و کار ارائه شود. این کتاب روش های بهتری نسبت به آنچه که در پارادایم گذشته ی کار آفرینی وجود داشته، برای مدیریت رقبا، استخدام نیرو، رشد کسب و کار و توسعه محصول در یک استارتاپ ارائه کرده است.
عنوان کتاب: باز انجام
نویسندگان: دیوید هاینمایر هانسن، جیسن فرید
مترجم: بهرنگ نوروزی
انتشارات: دانش آفرین و رشد اندیشه
سال انتشار: 1395
ویراستار: میثم مویینی