کتاب بازاریابی برای کار آفرینان و کاربرد آن در کسب و کار های کوچک و متوسط، تلاشی است برای آشنایی کار آفرینان و محققان حوزه کسب و کار های کوچک و متوسط با پیش نیازها، راهبردها و راهکارهای عملی بازاریابی کار آفرینی است. نویسنده کتاب "بازاریابی برای کار آفرینان" معتقد است با توجه به چالش های جدید جهان، کار آفرینان و صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط نیاز به فهم بهتر و عمیق تری از بازارها، مشتریان، محصولات، مکان ها و قیمت ها دارند. این کتاب رویکرد مدیریت بازاریابی آگاهانه با توجه به ویژگی های ذاتی بنگاه های کوچک و متوسط را نشان می دهد. بازاریابی کار آفرینانه مستلزم تشخیص و بهره برداری از فرصت ها برای دستیابی به مشتریان سودآور از طریق استفاده از رویکردهای نوآورانه برای مدیریت ریسک، استفاده از اهرم منابع و ایجاد ارزش است.
کتاب بازاریابی کارآفرینانه طرز فکر بازاریابی در بنگاه های کوچک و متوسط کار آفرین را نشان می دهد. با خواندن این کتاب خواننده قادر خواهد بود زمان و چگونگی استفاده از زبان بازاریابی را درک کند. در این کتاب تلاش شده تا راهکار های نوآورانه در بازاریابی جهت استفاده کارآفرینان ارائه شود. کتاب بازاریابی برای کار آفرینان و کاربرد آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط برای دستیابی به موفقیت در بنگاه های کسب و کار کوچک و متوسط در بازار اقتصاد کنونی بسیار مفید و ضروری است.
عنوان کتاب: بازاریابی برای کار آفرینان و کاربرد آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط
نویسندگان: حمید رضا فتاحی، سمانه خدمه و پیمان دولت شاه
انتشارات: کتابراه
سال انتشار: 1396