بازاریابی تجربی

 

این کتاب فراتر از بازاریابی سنتی مبتنی بر ویژگی ها و مزایای حاصل از محصول است، در واقع جایی که مشتری یک محصول را به عنوان ویژگی یا خصوصیت همراه با یک مزیت شخصی در نظر می گیرد. در حقیقت بازاریابی تجربی؛ رویکردی انقلابی نسبت به بازاریابی اتخاذ نموده و پایه های آن مستقیما در عصر توسعه، تولید و برندینگ قرار می گیرد. در این کتاب به خوبی نشان داده شده که مدیران چگونه قادر هستند تجربیات جامع و کاملی را برای مشتریان خود از طریق برندینگ ایجاد نمایند که ارتباطات حسی و خلاقانه ایجاد کنند. این کتاب عمیقا وارد بازاریابی سبک زندگی و کمپین های هویت اجتماعی می شود (که به موجب آن استراتژی بازاریابی شرکت مشتریان را تشویق می کند نسبت به هویتی حساس شوند که رفتارهایی از قبیل بازدید کردن از یک وب سایت یا وارد شدن به یک فروشگاه را تشویق می کنند).

 

عنوان کتاب: بازاریابی تجربی

نویسندگان: کری اسمیت و دن هانوفر 

سال انتشار: 2016

خواندن 1109 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

وبگاه: www.utab.ir

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.