این کتاب فراتر از بازاریابی سنتی مبتنی بر ویژگی ها و مزایای حاصل از محصول است، در واقع جایی که مشتری یک محصول را به عنوان ویژگی یا خصوصیت همراه با یک مزیت شخصی در نظر می گیرد. در حقیقت بازاریابی تجربی؛ رویکردی انقلابی نسبت به بازاریابی اتخاذ نموده و پایه های آن مستقیما در عصر توسعه، تولید و برندینگ قرار می گیرد. در این کتاب به خوبی نشان داده شده که مدیران چگونه قادر هستند تجربیات جامع و کاملی را برای مشتریان خود از طریق برندینگ ایجاد نمایند که ارتباطات حسی و خلاقانه ایجاد کنند. این کتاب عمیقا وارد بازاریابی سبک زندگی و کمپین های هویت اجتماعی می شود (که به موجب آن استراتژی بازاریابی شرکت مشتریان را تشویق می کند نسبت به هویتی حساس شوند که رفتارهایی از قبیل بازدید کردن از یک وب سایت یا وارد شدن به یک فروشگاه را تشویق می کنند).
عنوان کتاب: بازاریابی تجربی
نویسندگان: کری اسمیت و دن هانوفر
سال انتشار: 2016