کتاب "برندسازی داخلی مبانی نظری الگوها و نمونه های موفق" نگاهی نو به فرآیند برند سازی و مدیریت برند دارد. در این کتاب مفهوم برندسازی داخلی با روش علم کاوی مورد شناسایی قرار گرفته و الگوها و مدل های آن به صورت دسته بندی دو گانه بر گرفته از مبانی نظری و تجربیات موفق ارائه شده است. در آخر کتاب نمونه های موفقی همچون هواپیمایی سوت وست هتل های کشور تایلند و کره جنوبی تشریح شده است. به نظر می رسد مطالعه مبانی برندسازی داخلی در کنار برند سازی عملا تضمینی برای هدایت و بهره وری برنامه های برند سازی خواهد بود که نویسنده آن را مکمل و عنصری حیاتی و کمتر دیده شده دانسته است. این کتاب اولین تلاش محققان فارسی برای نظام مند کردن مبانی برندسازی داخلی است که به عنوان یک کتاب نظری و کاربردی ارزش مطالعه دارد.
عنوان کتاب: برندسازی داخلی مبانی نظری الگوها و نمونه های موفق
نویسنده: سعید شفیعا
انتشارات: جهاد دانشگاهی
سال انتشار: 1396