برندسازی داخلی مبانی نظری الگوها و نمونه های موفق

 

کتاب "برندسازی داخلی مبانی نظری الگوها و نمونه های موفق" نگاهی نو به فرآیند برند سازی و مدیریت برند دارد. در این کتاب مفهوم برندسازی داخلی با روش علم کاوی مورد شناسایی قرار گرفته و الگوها و مدل های آن به صورت دسته بندی دو گانه بر گرفته از مبانی نظری و تجربیات موفق ارائه شده است. در آخر کتاب نمونه های موفقی همچون هواپیمایی سوت وست هتل های کشور تایلند و کره جنوبی تشریح شده است. به نظر می رسد مطالعه مبانی برندسازی داخلی در کنار برند سازی عملا تضمینی برای هدایت و بهره وری برنامه های برند سازی خواهد بود که نویسنده آن را مکمل و عنصری حیاتی و کمتر دیده شده دانسته است. این کتاب اولین تلاش محققان فارسی برای نظام مند کردن مبانی برندسازی داخلی است که به عنوان یک کتاب نظری و کاربردی ارزش مطالعه دارد.

 

عنوان کتاب: برندسازی داخلی مبانی نظری الگوها و نمونه های موفق

نویسنده: سعید شفیعا

انتشارات: جهاد دانشگاهی

سال انتشار: 1396

خواندن 1092 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

وبگاه: www.utab.ir

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.