برندسازی در هفت گام

 

کتاب برند سازی در هفت گام، جزء کتاب های فرآیندگرا می باشد. در این کتاب مرحله به مرحله فرآیند برند سازی تشریح شده و فرآیند برندسازی را با مدل های ساخت برند نشان می دهد. مدل ها نشان می دهند که برای ساخت یک برند چه مراحلی باید طی شود. نگارش کتاب های فرآیند گرا به تجربه ی نویسنده متکی است. برای نگارش این دسته کتاب ها باید در پروژه های برند سازی فعالیت نمود و نزد اساتیدی کار بلد شاگردی کرد. در این کتاب مخاطب با دو مفهوم اساسی به نام مدل سازی و مدل های برند سازی آشنا می شود. برای تشریح مسائل ذکر شده نویسنده کتاب به بررسی نمونه های واقعی پرداخته است. نمونه هایی که نقش چراغ راهنما را برای بقیه فعالان حوزه بازار بازی خواهند کرد. نویسنده این کتاب تمام تجربیات و خبرگی خود را صورت بومی در اختیار مخاطبان قرار داده است.

 

عنوان کتاب: برندسازی در هفت گام  

نویسنده: فرزاد مقدم

انتشارات: سیته

سال انتشار: زمستان 1395

نوبت چاپ: اول

خواندن 1023 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

وبگاه: www.utab.ir

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.