کتاب برند سازی در هفت گام، جزء کتاب های فرآیندگرا می باشد. در این کتاب مرحله به مرحله فرآیند برند سازی تشریح شده و فرآیند برندسازی را با مدل های ساخت برند نشان می دهد. مدل ها نشان می دهند که برای ساخت یک برند چه مراحلی باید طی شود. نگارش کتاب های فرآیند گرا به تجربه ی نویسنده متکی است. برای نگارش این دسته کتاب ها باید در پروژه های برند سازی فعالیت نمود و نزد اساتیدی کار بلد شاگردی کرد. در این کتاب مخاطب با دو مفهوم اساسی به نام مدل سازی و مدل های برند سازی آشنا می شود. برای تشریح مسائل ذکر شده نویسنده کتاب به بررسی نمونه های واقعی پرداخته است. نمونه هایی که نقش چراغ راهنما را برای بقیه فعالان حوزه بازار بازی خواهند کرد. نویسنده این کتاب تمام تجربیات و خبرگی خود را صورت بومی در اختیار مخاطبان قرار داده است.
عنوان کتاب: برندسازی در هفت گام
نویسنده: فرزاد مقدم
انتشارات: سیته
سال انتشار: زمستان 1395
نوبت چاپ: اول