برندسازی عصب پایه

 

کتاب برند سازی عصب پایه نوشته پیتر استیدل که توسط حسین علی سلطانی و کامبیز حیدر زاده ترجمه شده است. در این کتاب از بینش های علم عصب پایه و دانش در بازاریابی، برند و استراتژی های ارتباطی استفاده شده است و برخی از مشکل ترین چالش هایی را که بازاریابان در هنگام خلق استراتژی های برند با آن ها رو برو می شوند را مورد بحث و کنکاش قرار داده است. این کتاب با هدف فراهم کردن یک چارچوب مفهومی جدید برای مخاطبان ایجاد شده است. این کتاب به مخاطبان خود امکان می دهد که چالش های بازاریابی و راه حل های آن ها را از چشم انداز گوناگونی مشاهده کنند و یک پایه و اساس محکم در حیطه تحقیقات علم عصب پایه ایجاد نمایید. چرا که بازاریابی عصب پایه چشم انداز جدیدی ایجاد می کند و فرصتی در اختیار مخاطبان قرار می دهد که از این طریق بتوانند مسیرها، استراتژی ها و راه حل های جدید را شناسایی نمود.

 

عنوان کتاب: برند سازی عصب پایه

نویسنده: پیتر استیدل

مترجمان: حسین علی سلطانی و کامبیز حیدر زاده

انتشارات: کتاب مهربان

سال انتشار: 1393

خواندن 1090 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

وبگاه: www.utab.ir

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.