کتاب برند سازی عصب پایه نوشته پیتر استیدل که توسط حسین علی سلطانی و کامبیز حیدر زاده ترجمه شده است. در این کتاب از بینش های علم عصب پایه و دانش در بازاریابی، برند و استراتژی های ارتباطی استفاده شده است و برخی از مشکل ترین چالش هایی را که بازاریابان در هنگام خلق استراتژی های برند با آن ها رو برو می شوند را مورد بحث و کنکاش قرار داده است. این کتاب با هدف فراهم کردن یک چارچوب مفهومی جدید برای مخاطبان ایجاد شده است. این کتاب به مخاطبان خود امکان می دهد که چالش های بازاریابی و راه حل های آن ها را از چشم انداز گوناگونی مشاهده کنند و یک پایه و اساس محکم در حیطه تحقیقات علم عصب پایه ایجاد نمایید. چرا که بازاریابی عصب پایه چشم انداز جدیدی ایجاد می کند و فرصتی در اختیار مخاطبان قرار می دهد که از این طریق بتوانند مسیرها، استراتژی ها و راه حل های جدید را شناسایی نمود.
عنوان کتاب: برند سازی عصب پایه
نویسنده: پیتر استیدل
مترجمان: حسین علی سلطانی و کامبیز حیدر زاده
انتشارات: کتاب مهربان
سال انتشار: 1393