رازهای تبلیغات

 

 با شروع قرن بیستم، تبلیغات به صنعتی مهم، پویا و سازنده تبدیل شده و مطبوعات به رسانه ای شاخص در عرصه تبلیغات مبدل شده است. با پیدایش و اختراع رادیو مفهوم تلفیق صدا و موسیقی برای ایجاد تاثیرات روانی و بالا بردن میزان اثر گذاری پیام ها بر روی مصرف کننده شناخته شد. در همین سال ها، دیوید اگیلوی به عنوان یکی از بنیان گذاران تبلیغات مدرن در آمریکا، شرکت اگیلوی و ماثر را در سال 1945 بنیان نهاد. او پلی بود بین تبلیغات کلاسیک و مدرن. اگیلوی مفاهیم جدیدی را در نوشتن آگهی ها و معرفی برند های تجاری خلق نمود. تجارب او در حوزه های مختلف تبلیغات موجب شد بگویند او حقیقتا به رازهای تبلیغات دست پیدا کرده است.

دیوید اگلیوی در کتاب رازهای تبلیغات به بررسی نقش و اهمیت ارائه دلیل در تبلیغات اشاره می کند و در این کتاب به مخاطبان توصیه می کند وقتی چیزی برای گفتن ندارید آواز بخوانید. چرا که بعضی از آگهی های تلویزیونی که مسائل فروش را به صورت آهنگین می خواندند موفقیت آمیز بوده اند.

برخی مطالب ذکر شده در کتاب راز های تبلیغات عبارتند از:

  • چه نوع تبلیغی موجب فروش می شود.
  • چگونه یک بنگاه تبلیغاتی را اداره کنیم.
  • آگهی تلویزیونی را چگونه بسازیم تا محصولاتمان را بفروشد.
  • رموز موفقیت در تبلیغات شرکت به شرکت.
  • آیا آمریکا هنوز ملت برتر است؟
  • ایراد تبلیغات چیست؟
  • شش غولی که تبلیغات نوین را ابداع کردند.

 


عنوان کتاب: رازهای تبلیغات

نویسنده: دیوید اگیلوی

مترجمان: کوروش حمیدی و  علی فروزفر

انتشارات: مبلغان

سال انتشار: 1393 

خواندن 1056 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

وبگاه: www.utab.ir

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.