تا کنون کتاب ها و مقالات بسیاری در زمینه برندینگ و هویت برند منتشر شده اما کتاب مختصر و مفید "طراحی هویت برند" نوشته النا ویلر یکی از بهترین و کاربردی ترین کتاب هایی است که در زمینه برند در دسترس است. این کتاب تمامی نیاز های مخاطبان خود را در رابطه با چگونگی طراحی هویت برند پاسخ می دهد و راهنمای مفیدی است که در مراحل مختلف کسب و کار می تواند مورد استفاده قرار گیرد. نویسنده کتاب طراحی هویت تلاش کرده تا جزئیاتی از شکل گیری برند و راهکار های توسعه آن را از طریق طراحی هویت برند را با زبانی ساده و کاربردی توضیح دهد. این کتاب در سه بخش اصلول برند، ایده آل های برند و آرمان های برند نوشته شده که هر کدام از بخش ها نیز به عنوان های کلیدی دیگری را در موضوع برندینگ برای خواننده رمز گشایی می کند.
عنوان: طراحی هویت برند
نویسنده: النا ویلر
مترجم: سید مهدی جلالی
انتشارات: سیته
سال انتشار: 1394