این کتاب توسط یک مشاور فعال در بخش صنعت نوشته شده نه یک استاد دانشگاه. کتاب مبانی خلاقیت در تبلیغات بر اساس تجربه های کاری نویسنده نوشته شده است. نویسنده بر این باور است که با تجزیه و تحلیل کارهای شاخص و خاص در حوزه تبلیغات، می توان به الگو های کلی رسید که این الگو ها می توانند به افراد در فرآیند ایده پردازی کمک نمایند. کتاب مبانی خلاقیت در تبلیغات می تواند تبلیغات چی ها را از دام تکرار و کپی برداری نجات دهد. در فضای تبلیغاتی کشور ما که برای خلق ایده تا حدود زیادی از روش های سنتی و ساده همچون طوفان فکری، تکنیک دلفی، تکنیک گروه اسمی و ... بسنده می شود مطالعه این کتاب می تواند مخاطب را با روش های ساده و کاربردی دیگر نیز آشنا کند. روش های این کتاب می تواند به غنای پیاده سازی روش های سنتی مانند طوفان فکری کمک نماید. دانشجویان حوزه بازاریابی و تبلیغات نیز می توانند از مزایای این کتاب بهرهمند شوند.
عنوان کتاب: مبانی خلاقیت در تبلیغات
نویسنده: ماریو پریکن
مترجم : کامیار شیروانی مقدم
انتشارات: سیته
سال انتشار: بهار 1396