کتاب نام های تجاری، تنبل، زرنگ، خنثی دستورالعمل ساخت یک نام تجاری است که توسط احسان مهدی نژاد نگاشته شده است. این کتاب، اولین و تنها کتاب ساخت نام تجاری ایرانی است که کاملا بومی بوده و مطابق با شرایط روز ایران نگاشته شده است. نویسنده در این کتاب؛ الگو هایی را یافته که با استفاده درست از آنها می توان به یک نام تجاری قدرتمند مختص خود دست یافت. کل این کتاب در قالب دستور العمل نگارش شده و در انتهای هر فصل تمرین هایی نیز برای یاد گیری هر چه بیشتر خواننده فراهم شده است. در کتاب حاضر؛ روشی بیان شده که ماشین نام سازی نامیده شده است که مخاطب با آگاهی از کارکرد این ماشین فرضی می تواند به توانایی درک اصول و ساخت نام های تجاری برسد. همچنین نویسنده کتاب به بررسی تأثیر نام های شخصی افراد در تجارت پرداخته است؛ این که چه نام های شخصی ای موفق تر هستند و قوانین جدید ثبت در ایران چه مجوز هایی برای تغییر این اسامی به ما داده است. در دو فصل ویژه نیز به کلید های ساخت نام برای سایت و کتاب پرداخته شده که بسیار مهم و کاربردی هستند. در آخرین صفحات یک چک لیست ویژه قرار داده شده است تا شما هر موقع که خواستید یک نام قدرتمند برای خود بسازید این چک لیست را جلوی خودتان قرار دهید و کار برایتان ساده تر می شود.
عنوان کتاب: نام تجاری، تنبل، زرنگ، خنثی
نویسنده: احسان مهدی نژاد
انتشارات: سخنوران
سال انتشار: 1396