کتاب مدیریت جامع برند (مکاتب، ارزش گذاری و توسعه برند ملی)

 

کتاب مدیریت جامع برند توسط سید حمید خداداد حسینی و مهران رضوانی نگاشته شده است. در این کتاب مباحث کلیدی در زمینه مدیریت برند مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. در فصول کتاب حاضر به تبیین رویکردهای گوناگون در مدیریت برند پرداخته شده و چگونگی تکامل آنها بیان شده است تا درک کاملی از این رویکردها برای خوانندگان فراهم شود. این کتاب شامل 13 فصل که فصول 1 تا 9 مکاتب و رویکردهای مدیریت برند، فصل 10 ارزش گذاری برند، فصل 11 برند گذاری ملی، فصل 12 تداعی برند ملی و فصل 13 توسعه برند بین المللی است. تشریح این 13 فصل تمایزات بنیادین در ادراک برند، ماهیت تعامل میان مصرف کننده و برند و این را که چگونه ارزش ویژه برند ایجاد و مدیریت می شود، نشان خواهند داد.

 

عنوان کتاب: مدیریت جامع برند (مکاتب، ارزش گذاری و توسعه برند ملی)

نویسندگان: سید حمید خداداد حسینی و مهران رضوانی

انتشارات: دفتر پژوهش های فرهنگی  

سال انتشار: چاپ اول 1391، چاپ دوم 1395

ویراستار: عبدالعلی جهانشاهی

خواندن 1356 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

وبگاه: www.utab.ir

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.