کتاب مدیریت جامع برند توسط سید حمید خداداد حسینی و مهران رضوانی نگاشته شده است. در این کتاب مباحث کلیدی در زمینه مدیریت برند مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. در فصول کتاب حاضر به تبیین رویکردهای گوناگون در مدیریت برند پرداخته شده و چگونگی تکامل آنها بیان شده است تا درک کاملی از این رویکردها برای خوانندگان فراهم شود. این کتاب شامل 13 فصل که فصول 1 تا 9 مکاتب و رویکردهای مدیریت برند، فصل 10 ارزش گذاری برند، فصل 11 برند گذاری ملی، فصل 12 تداعی برند ملی و فصل 13 توسعه برند بین المللی است. تشریح این 13 فصل تمایزات بنیادین در ادراک برند، ماهیت تعامل میان مصرف کننده و برند و این را که چگونه ارزش ویژه برند ایجاد و مدیریت می شود، نشان خواهند داد.
عنوان کتاب: مدیریت جامع برند (مکاتب، ارزش گذاری و توسعه برند ملی)
نویسندگان: سید حمید خداداد حسینی و مهران رضوانی
انتشارات: دفتر پژوهش های فرهنگی
سال انتشار: چاپ اول 1391، چاپ دوم 1395
ویراستار: عبدالعلی جهانشاهی