فروش اینترنتی کتاب جایگاه یابی برند
فروش اینترنتی کتاب های احمد میرابی
تازه ترین کتاب های احمد میرابی
در دنیای پر هیاهو و شتابزده ی کسب و کار ها ، اهمیت برند و جایگاه یابی آن بر کسی پنهان نیست. به منظور موفقیت در برند سازیِ کسب و کار، بررسی زوایای مختلف برند بایستی مورد توجه قرار گیرد. در کتاب پیشِ رو که به عنوان کتابی کاربردی برای ترجمه و ارائه به مخاطب فارسی زمان برگزیده شده است به مباحثی همچون: چیستی برند، مفهوم جایگاهیابی برند، توسعه ی جایگاه یابی برند، 26 قلمرو الهامبخش برند، ارتباط انسانی داستان برند، مرحله ی واگرایی و هم گرایی، تفکر گروهی و اشتباهات رایج در جایگاه یابی برند پرداخته شده است.
هر کارآفرین حرفه ای و یا صاحب کسب و کاری که دغدغه ی ماندگاری برند را دارد، در تلاش و تکاپو است که با درک کامل از برند و جاگاه یابی آن به تثبیت و ترویج برند خویش بپردازد. بدیهی است که در این مسیر صعب و دشوار، به دانشی نیازمند است که تصویر روشنی از آینده کسب و کار خود داشته باشد. یادگیری این دانش و به کار بستن آن ها می تواند عامل اصلی موفقیت صاحبان کسب و کار در تثبیت برندشان باشد.امید که ترجمه ی این اثر در سرزمینمان ایران، برای صاحبان کسب و کار در حیطه ی برند و جایگاه یابی آن مثمر ثمر باشد.
با آرزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز
احمد میرابی – تابستان 1401 - تهران
عنوان و نام پدیدآور: جایگاه یابی برند ;دستورالعملی ساده برای جایگاه یابی جذاب و سریع برند/اولی اپل بام;ترجمه احمد میرابی.
145 ص
شابک:1100000 ریال :0-299-264-622-978
وضعیت فهرست نویسی: فیپا
یادداشت: عنوان اصلی :The berand positioning workbook
موضوع:برندسازی(بازاریابی)
Branding Marketing
موفقیت در کسب و کار
Success in business
شماره کتابشناسی ملی:8914942
خرید اینترنتی کتاب جایگاه یابی برند ترجمه احمد میرابی