فروش اینترنتی کتاب های احمد میرابی
تازه ترین کتاب های احمد میرابی
فیلیپ کاتلر می گوید «بازاریابی مسابقه ای است که خط پایان ندارد» و در این مسابقه برند می تواند در ایجاد توانایی برای ادامه مسیر نقشی موثر و کارآمد ایفا کند.
بدیهی است در جهان امروز که به قول «مَک لوهان»، جامعه شناسِ معاصر، همچون «دهکده ای» است، در شلوغی و ازدحام کسب و کارها در بازار و جلب توجه مشتریان نقش آفرینی برند به یک ضرورت و الزام قطعی تبدیل می شود .
تجربه سال ها فعالیت علمی و اجرایی در حوزه تبلیغات، برندسازی و مشاوره راه اندازی و توسعه کسب و کارها و صد البته نقش راهبردی برند در این مسیر، در کنار علائق شخصی ام، انگیزه ی مقتضی برای من فراهم کرد تا کتاب سِتُرگِ «کسب و کار از راه برندسازی» اثر «آنتونی رابرت گنزل» را برای فارسی زبانانِ جهان که علاقه مند به حوزه ی برندسازی هستند، ترجمه کنم.
کسب دانش،مهارت و سپس تجربه و به کارگیری موثر برند در توسعه کسب و کار می تواند به عنوان یک وجه متمایز کننده برای هر کسب و کاری تلقی شود. گزافه نیست که بگوییم در دنیای امروز بدون برند و برندسازی موفقیت و رشد کسب و کار امری تقریبا نشدنی است.
با آرزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز
احمد میرابی – تابستان 1401 - تهران
عنوان و نام پدیدآور : کسب و کار از راه برندسازی :روی برند خود سرمایه گذاری کنید ،حرفه خودتان را گسترش دهید و صاحب نفوذ شوید/آنتونی رابرت گنزل; ترجمه احمد میرابی.
شابک:850000 ریال :4-233-264-622-978
وضعیت فهرست نویسی: فیپا
یادداشت: عنوان اصلی :The business of branding you: invest in your personal brand، grow your career، and gain influence 2021
موضوع:موفقیت در کسب و کار
Success in business
برندسازی(بازاریابی)
Branding Marketing
طرح نویسی در کسب و کار
Proposal writing in business
شماره کتابشناسی ملی:8823123
خرید اینترنتی کتاب کسب و کار از راه برندسازی ترجمه احمد میرابی