نویسنده کتاب پیش رو، برند را وعده ارزشمند خاصی می داند که مورد پسند است و به رسمیت شناخته شده است. این کتاب با زبانی ساده مطالب پیچیده درباره برند و حوزه کار آفرینی را توضیح می دهد و به جامعیت نگری بین برند کارفرمایی و برند کارکنان، جامعیت نگری بین برندینگ سایبری با برندینگ آجر ملاتی، جامعیت نگری بین ایده آفرینی و کارآفرینی و دیگر مباحثی از این دست می پردازد. با آموزه های نویسنده این کتاب در می یابیم که هر کسب و کاری با یک ایده شروع شده است و به قوام رساندن آن ایده اولین و مهم ترین وظیفه کارآفرین است.
عنوان کتاب: برندسازی تا رسیدن به اوج
نویسنده: کاترین کاپیتا
مترجم: خلیل جعفر پیشه
انتشارات: بازاریابی
سال انتشار: 1394