دکتر دیوید آکر یک نظریه پرداز سازمانی، مشاور، استاد بازنشسته و استراتژیست بازاریابی است. او مدرک کارشناسی خود را در رشته مدیریت از دانشگاه MIT، کارشناسی ارشد را در رشته آمار و درجه دکترا در رشته مدیریت کسب و کار را از دانشگاه استنفورد دریافت کرده است. حوزه تخصصی او مارکتینگ با تمرکز روی استراتژی برند است. او هم اکنون استاد بازنشسته استراتژی بازاریابی در دانشکده کسب و کار Haas دانشگاه کالیفرنیا، برکلی است و به عنوان نایب رئیس در شرکت پرافت (Prophet) که یک شرکت مشاوره بین المللی در زمینه مارکتینگ و برندینگ است، فعالیت می کند. آکر در علم بازاریابی چندین مفهوم از جمله مدل آکر را ارائه کرده است و جوایز متعددی برای فعالیت ها و خدماتش در این علم دریافت کرده است. مدل آکر یک مدل بازاریابی است که ارزش ویژه برند (Brand Equity) را مجموعه ای از آگاهی از برند، وفاداری به برند و تداعی برند می داند. این مدل، ضرورت توسعه هویت نام تجاری تبیین می کند که این هویت مجموعه منحصربفردی است از هر آنچه که تداعی کننده برند است و در ذهن مشتریان تصویر مثبتی از برند را شکل می دهد. آکر در سال 2015 به پاس دستاوردهایش در حوزه مارکتینگ، وارد تالار مشاهیر انجمن مارکتینگ آمریکا شد. آکر تا کنون بالغ بر 100 مقاله و 18 کتاب نوشته است که بیش از یک میلیون از آنها به فروش رسیده است. این متخصص برندسازی تا کنون مفاهیم و روش هایی را ارائه کرده است که توسط کمپانی های سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته اند. تعلیمات و نظرات او همواره راهنما و الهام بخش در پیشبرد فعالیت های بازاریابی بسیاری از برندهای بزرگ جهان بوده است.
دیوید آلن آکر - David Allen Aaker
یوتاب
مشاوره در حوزه های تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912
وبگاه: www.utab.irآخرینها از یوتاب
نظر دادن
از پر شدن تمامی موارد الزامی ستارهدار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.