دکتر جرالد زالتمن (متولد 1938) نویسنده، محقق، مشاور و استاد بازنشسته دانشکده کسب و کار دانشگاه هاروارد است. او دارای مدرک MBA از دانشگاه شیکاگو (1962) و دکترای جامعه شناسی از دانشگاه جانز هاپکینز (1968) است و تا کنون بیش از 20 عنوان کتاب تالیف و ویرایش کرده که از مشهورترین آنها می توان کتاب های "مشتریان چگونه فکر می کنند " در سال 2003 و "بازاریابی استعاره ای" در سال 2008 را نام برد. زالتمن در طول دوران حرفه ای خود عضو هیئت علمی دانشکده کسب و کار کلوگ دانشگاه نورثوسترن (1975-1968) و دانشگاه پیتسبورگ (1991-1975) بوده است. تخصص آکادمیک زالتمن در نوآوری، تغییر اجتماعی و ارائه افکار است که آنها را در طول فعالیت خود در آثارش بیان کرده است. وی در سال 1997 شرکت مشاوره و تحقیقات بازار “Olson Zaltman Associates” را همراه با جری سی.اولسون استاد بازنشسته دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا تاسیس کرد که این شرکت با کمپانی های بزرگی همچون Procter & Gamble، Coca-Cola، Frito-Lay، Audi، Kraft و Cisco همکاری داشته است. دکتر زالتمن در طول دوران کاری خود برای پژوهش هایش جوایز بسیاری از انجمن های بازاریابی دریافت کرده، نوشته هایش همواره در معتبرترین ژرنال های مارکتینگ و علوم اجتماعی به چاپ رسیده و از سخنرانان برجسته در کنفرانس های بزرگ بوده است. روش زیمت (ZMET: Zaltman Metaphor Elicitation Technique) که به عنوان مهم ترین نوآوری در زمینه تحقیقات بازار در دو دهه اخیر شناخته می شود، از ابداعات اوست. این تکنیک به بررسی تفکر ناخودآگاهی می پردازد که منجر به بروز رفتار می شود و بر توضیح چرایی رفتار مشتری تمرکز دارد.
جرالد زالتمن - Gerald Zaltman
یوتاب
مشاوره در حوزه های تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912
وبگاه: www.utab.irآخرینها از یوتاب
نظر دادن
از پر شدن تمامی موارد الزامی ستارهدار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.