آیا نام گذاری، در شرکت های صنعتی مطرح است؟ مایکروسافت، آی بی ام، جنرال الکتریک و اینتل همگی مثال هایی آشکار از این حقیقت هستند که برخی از قوی ترین و برترین نام و نشان های تجاری جهان، نام و نشان تجاری صنعتی هستند. هدف کتاب مدیریت برند های صنعتی، قرار دادن نام و نشان های تجاری صنعتی و نام گذاری در جایگاه واقعی آن ها است. در حقیقت کتاب مدیریت برند های صنعتی یکی از اولین و برترین نمونه های واقعی علم و هنر برندینگ صنعتی است و یک بخش یا مفهوم و یا معنی برای افزایش دانش نام گذاری صنعتی را ارائه می دهد. فصل های عنوان شده در این کتاب عبارتند از: شناخته شده بودن یا یکی از بسیار بودن، نام گذاری کردن یا نکردن – جنبه های برند گذاری بازار های صنعتی، شتاب و تسریع از طریق نام گذاری، داستان های موفقیت نام گذاری بازار های صنعتی، مراقب خطا ها و اشکالات نام گذاری بودن و چشم انداز آتی.
عنوان: مدیریت برند های صنعتی
نویسندگان: فیلیپ کاتلر و والدمار پفورچ
مترجم: کامبیز حیدر زاده
انتشارات: سیته
سال انتشار: 1391