کتاب بازاریابی دهان به دهان نوشته استیو اولیری و کیم شیهان یکی از موثر ترین کتاب ها در عرصه بازاریابی دهان به دهان در عصر حاضر است. در این کتاب به طور کامل همه روش های عملیاتی لازم برای بازاریابی دهان به دهان از شروع تا پایان تشریح شده است. این کتاب ترجمه ای از کتاب "Building Buzz to Beat the Big Boys: Word of mouth Marketing for Small Business"، که متناسب با فرهنگ و جامعه ایران بومی شده و بعضی از مباحث کتاب اصلی که در بازار کسب و کار ایرانی کارایی نداشت یا با فرهنگ ایرانی سازگار نبود در ترجمه مد نظر قرار نگرفته و حذف شده اند.
در کتاب حاضر موثرین روش های بازاریابی در عصر حاضر گنجانده شده است و ابتدا به معرفی و تقسیم بندی انواع مشتریان موجود و نحوه خرید آن ها از فروشگاه پرداخته شده است. سپس روش های پیاده سازی برای انواع مختلف مشتریان معرفی شده است تا به مخاطبان خود در راه اندازی و توسعه روش های انجام بازاریابی دهان به دهان کمک نماید و آنها بتوانند از این روش که یکی از بهترین و کم هزینه ترین روش بازاریابی، استفاده کنند و کسب و کار خود را در منطقه فعالیت خود بیش از پیش به مشتریان بشناسانند. همچنین با بکارگیری بازاریابی دهان به دهان به سود بیشتر و آینده بهتر دست پیدا کنند. کتاب بازاریابی دهان به دهان موثرترین روش بازاریابی در عصر حاضر است و اولین کتابی است که در این زمینه در ایران منتشر شده است.
عنوان کتاب: بازاریابی دهان به دهان
نویسندگان: استیو اولیری و کیم شیهان
مترجمان: محمد فاریابی، احمد اسدی افشرد و خلیل جمالی
انتشارات: کهکشان دانش
سال انتشار: 1392