این کتاب یکی از برترین کتاب های تالیف شده در زمینه تبلیغات در کشورمان است که به طریقی حرفه ای، با دیدی علمی و رویکردی علمی به موضوع تبلیغات پرداخته است. رئوس و مطالب فصل های این کتاب در یازده فصل گنجانده شده است که به این شرح می باشد. فصل اول: معرفی جایگاه تبلیغات در تعامل با بازاریابی، فصل دوم: آشنایی با تبلیغات، فصل سوم: اصطلاح شناسی تبلیغات، فصل چهارم: اصول و تکنیک های تبلیغات، فصل پنجم: مدیریت تبلیغات، فصل ششم: تبلیغات و فروش، فصل هفتم: ساختار شرکت تبلیغاتی، فصل هشتم: ساخت تبلیغات، فصل نهم: تبلیغات و خدمات، فصل دهم: بودجه بندی تبلیغات، فصل یازدهم: تبلیغات و اینترنت و فصل دوازدهم: رویکرد نوین، تبلیغات سبز. در پایان کتاب برای تکمیل مباحث در پیوست 1 مجموعه ای از چند تبلیغ تأمل بر انگیز در مورد مشکلات موجود در جهان و مجموعه بهترین تبلیغات شرکت کوکاکولا به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در امر تبلیغات ناب محصولات خود آورده شده است.
عنوان کتاب: تبلیغات از تئوری تا عمل
نویسندگان: سید حمید خداداد حسینی، احمد روستا و وهاب خلیلی شجاعی
انتشارات: نگاه دانش
سال انتشار: چاپ اول 1394
حروف نگاری و صفحه آرایی: سهیلا مرادی