تبلیغات از تئوری تا عمل

 

این کتاب یکی از برترین کتاب های تالیف شده در زمینه تبلیغات در کشورمان است که به طریقی حرفه ای، با دیدی علمی و رویکردی علمی به موضوع تبلیغات پرداخته است. رئوس و مطالب فصل های این کتاب در یازده فصل گنجانده شده است که به این شرح می باشد. فصل اول: معرفی جایگاه تبلیغات در تعامل با بازاریابی، فصل دوم: آشنایی با تبلیغات، فصل سوم: اصطلاح شناسی تبلیغات، فصل چهارم: اصول و تکنیک های تبلیغات، فصل پنجم: مدیریت تبلیغات، فصل ششم: تبلیغات و فروش، فصل هفتم: ساختار شرکت تبلیغاتی، فصل هشتم: ساخت تبلیغات، فصل نهم: تبلیغات و خدمات، فصل دهم: بودجه بندی تبلیغات، فصل یازدهم: تبلیغات و اینترنت و فصل دوازدهم: رویکرد نوین، تبلیغات سبز. در پایان کتاب برای تکمیل مباحث در پیوست 1 مجموعه ای از چند تبلیغ تأمل بر انگیز در مورد مشکلات موجود در جهان و مجموعه بهترین تبلیغات شرکت کوکاکولا به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در امر تبلیغات ناب محصولات خود آورده شده است.

 

عنوان کتاب: تبلیغات از تئوری تا عمل

نویسندگان: سید حمید خداداد حسینی، احمد روستا و وهاب خلیلی شجاعی

انتشارات: نگاه دانش 

سال انتشار: چاپ اول 1394

حروف نگاری و صفحه آرایی: سهیلا مرادی

خواندن 1043 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

وبگاه: www.utab.ir

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.