یوتاب

یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

نشانی وبگاه: http://www.utab.ir

 

کتاب ادبیات تبلیغ برای کسانی که در دنیای تبلیغات مشغول به کارند، آن هایی که آگهی ها را می نویسند، کسانی که به تدوین فیلم های تبلیغاتی می پردازند و یا آن ها را تأیید می کنند، نویسندگان شرکت های تبلیغاتی، مدیران، خبرنگاران و عکاسان آزاد، تهیه کنندگان خلاق، سرمایه گذاران، مدیران فروش و بازاریابی، مدیران تولید و مدیران انواع مختلف محصولات تجاری؛ مفید و قابل کاربرد است. کتابی است مملو از نظریه ها، روش ها و قوانین حاکم بر دنیای تبلیغات. نویسنده کتاب ادبیات تبلیغ بر این باور است، تبلیغات پر جاذبه قوانین را  زیر پا می گذارد و آن ها را در هم می شکند. شاید حقیقتی در این گفته باشد، اما پیش از آن که قانون را بشکنید، باید آن را شناسایی کنید.

 

عنوان کتاب: ادبیات تبلیغ

نویسنده: رابرت دابلیو. بلای

مترجم: منیژه شیخ جوادی

انتشارات: سیته

سال انتشار: 1388

 

کتاب حاضر برای کسانی که تبلیغات را به صورت علمی دنبال می کنند و همچنین افرادی که قرار است با استفاده از سنجه ها و معیار های درست، تبلیغات را نقد کنند و بسازند، بسیار مفید و ضروری است. کتاب قرائتی نقادانه از آگهی های تجاری در تلویزیون ایران با اتخاذ الگوی مطالعات فرهنگی، صبغه ای کاملا میان رشته ای دارد و از مجموعه ای از نظریه های نقد ادبی مدرن (از قبیل نقد فرمالیستی، نقد روان کاوانه، نقد فمنیستی، نقد مارکسیستی و ... با تأکید بر نقد نشانه شناسانه) به منظور کاوش معانی و دلالت های فرهنگی آگهی های تجاری بهره گرفته است.

 

عنوان کتاب: قرائتی نقادانه از آگهی های تجاری در تلویزیون ایران

نویسنده: حسین پاینده

انتشارات: روز نگار

سال انتشار: 1385

 

این کتاب یکی از بهترین و محبوب ترین کتاب ها در حوزه تبلیغات است که بسیاری از اصول پایه ای تبلیغات در آن گنجانده شده است. کتاب مذکور یکی از کتاب هایی است که همه علاقمندان و دست اندرکاران تبلیغات باید حتما آن را مطالعه کنند. یکی از مزیت های این کتاب نسبت به سایر کتب نگاشته شده در حوزه تبلیغات علاوه بر مرجع بودن در صنعت تبلیغات، مورد کاوی های متعدد آن و ورود به حوزه خلاقیت و بازاریابی است. در واقع این کتاب قابل مطالعه برای افراد مبتدی و کاملا حرفه ای است. این کتاب در بر گیرنده شالوده و محیط تبلیغات، پیشینه، برنامه ریزی و راهبرد تبلیغات، رسانه های تبلیغات، خلق تبلیغات و عملیات تبلیغات است.

 

عنوان کتاب : تبلیغات تجاری، اصول و شیوه های عمل

نویسندگان: ویلیام ولز، جان برنت و ساندرا ارنست موریارتی

مترجم: سینا قربانلو  

انتشارات: مبلغان

سال انتشار: 1392

 

در کتاب مدیریت بازاریابی سبز نویسنده تلاش کرده است ایده ها را به روشی سازماندهی کند که با سایر کتاب های مرتبط در حوزه مدیریت بازاریابی سازگاری داشته باشد. این کتاب پنج بخش دارد. در بخش اول، ماهیت موضوع بازاریابی سبز تعریف شده و اینکه بازاریابی سبز چگونه می تواند در برنامه ریزی استراتژیک گنجانده شود. بخش دوم کتاب، تاثیر متقابل بین محیط و مصرف را معرفی می نماید که شامل بخش سوم و چهارم می باشد. بخش سوم تاثیرات مصرف را بروی محیط بررسی می کند، در حالی که بخش چهارم تلاش می کند تا محدودیت های تأثیرات مصرف در محیط را مورد آزمون قرار دهد، بخش سوم تلاش شرکت ها برای ارائه بهترین ارزش ها به مصرف کنندگان از طریق شیوه های بازاریابی پایدار را مورد بررسی قرار می دهد و فصول 5 تا 10 را در بر می گیرد.

 

عنوان کتاب: مدیریت بازاریابی سبز

نویسنده: رابرت دال استروم

مترجمان:  حسین نوروزی و راضیه محمدی 

انتشارات: کتاب مهربان

سال انتشار: 1395

 

نویسنده کتاب پیش رو، برند را وعده ارزشمند خاصی می داند که مورد پسند است و به رسمیت شناخته شده است. این کتاب با زبانی ساده مطالب پیچیده درباره برند و حوزه کار آفرینی را توضیح می دهد و به جامعیت نگری بین برند کارفرمایی و برند کارکنان، جامعیت نگری بین برندینگ سایبری با برندینگ آجر ملاتی، جامعیت نگری بین ایده آفرینی و کارآفرینی و دیگر مباحثی از این دست می پردازد. با آموزه های نویسنده این کتاب در می یابیم که هر کسب و کاری با یک ایده شروع شده است و به قوام رساندن آن ایده اولین و مهم ترین وظیفه کارآفرین است.

 

عنوان کتاب: برندسازی تا رسیدن به اوج

نویسنده: کاترین کاپیتا

مترجم: خلیل جعفر پیشه

انتشارات: بازاریابی

سال انتشار: 1394

 

کتاب "راهبردهای بازاریابی خرده فروشی جهانی " کتابی ساده، جامع و کاربردی است که به مخاطبان خود کمک می کند تا در این دنیای پیوسته در حال تغییر و تحول؛ مسیر درست را تشخیص دهند و به سوی چشم اندازی روشن حرکت کنند. نویسنده با رویکردی گام به گام با بیان مثال هایی واقعی از کشور های در حال توسعه، مفاهیم مهمی را با مخاطبان در میان می گذارد. شباهت بازار کشور های در حال توسعه با ساختار و فرهنگ بازار های کشورمان، این اثر را به مرجعی کاربردی و ارزشمند برای فعالان صنعت خرده فروشی در ایران تبدیل کرده است. در کتاب پیش رو علاوه بر آشنایی با مفاهیم مقدماتی و مشترک بازاریابی مانند مبانی بازاریابی؛ آمیخته بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی می توانید به اطلاعات تخصصی و ارزشمندی در حوزه ی خرده فروشی شامل مکان یابی، چیدمان، طبقه بندی، نمایش و عرضه، برندینگ، قیمت گذاری، مجاری بازاریابی، ارتباطات، منابع انسانی، راهبردهای توسعه، مباحث و موضوعات مالی، عملیات فروشگاهی، مدیریت ارتباطات با مشتریان، و در یک کلام هر آنچه برای موفقیت در صنعت خرده فروشی نیاز دارید، دست یابید.

 

عنوان کتاب: راهبردهای بازاریابی خرده فروشی جهانی

نویسنده: رام کیشن

مترجمان: علی عطا فر و حمید جمشیدی

انتشارات: آموخته

سال انتشار: 1396

صفحه آرا: فرزاد همتی

 

کتاب چگونه از مشتریانتان مراقبت کنید نوشته باربارا ای گلانز و ترجمه مجید نوریان است. کتاب "چگونه از مشتریان تان مراقبت کنید"  52 ایده اثبات شده و قابل استفاده برای ارائه ی خدمات خارق العاده، افزایش فروش و اطمینان از موفقیت کسب و کار را ارائه کرده است. به طوری که با اجرای هفته ای یک تکنیک، یک بسته مراقبتی کامل را برای خدمات استثنایی به مشتریان خود ارائه خواهید کرد. این کتاب راه حل محور علاوه بر ارائه ی مثال هایی از هر تکنیک و نکاتی برای اجرای موفقیت آمیز آنها دربرگیرنده موارد ذیل نیز می باشد:   

  • خود ارزیابی، تمرین های طوفان فکری، انواع چک لیست ها و صفحات تمرینی.
  • مثال هایی واقعی از اینکه شرکت ها چگونه تجارب خود را برای بر قراری ارتباط با مشتریان ارتقا می بخشند.
  • نکات مفید در مورد کسب باز خورد مشتریان، سازماندهی گروه های کانون کارکنان و تقویت عملکرد تک تک کارکنان.
  • استراتژی هایی برای انجام کسب و کار که گذشت زمان آن ها را به اثبات رسانده، مانند پنج عمل حس وفاداری و یازده قاعده برای خوب شنیدن.

 

عنوان کتاب: چگونه از مشتریانتان مراقبت کنید

نویسنده: باربارا ای گلانز

مترجم: مجید نوریان

انتشارات: مبلغان

سال انتشار: 1395

 

کتاب "رموز فروش موفق " یکی از پر فروش ترین و موفق ترین آثار جفری گیتومر به شمار می آید. قابل ذکر است، این کتاب به عنوان یکی از پر فروش ترین کتاب ها توسط وال استریت انتخاب شده است. نویسنده در کتاب مذکور به دنبال آموزش راهکار هایی موثر در جهت فروش موفق است. نویسنده در کتاب رموز فروش موفق راهکار های مورد نظر برای فروش موفق را در غالب دوازده و نیم اصل آورده است. اصول ارائه شده در این کتاب نتیجه سال ها تجربه فروش موفق جفری و دیگر صاحبان کسب و کار های موفق است. این کتاب به صاحبان کسب و کار کمک می نماید تا با استفاده از اصول ذکر شده در کتاب مورد نظر، علاوه بر جذب مشتریان جدید، مشتریان قدیمی خود را نیز حفظ کرده و آن ها را به مشتریان وفادار و دائمی خود تبدیل کند. این کتاب به شما یاد می دهد علیرغم اینکه افراد از خرید لذت می برند، چگونه ممکن است حتی در مواردی به دلیل جنسی که به آن ها فروخته شده از خرید متنفر شوند. این کتاب برای کسانی که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار موفق هستند بسیار مفید است.

 

 عنوان کتاب: رموز فروش موفق

نویسنده: جفری گیتومر

مترجم: فرخ تابنده

انتشارات: پندار تابان

سال انتشار: 1395

 

کتاب بازاریابی عصبی شامل 21 روش بازاریابی عصبی برای ترغیب مشتریان به خرید است. این کتاب به آموزش چگونگی استفاده از روش بازاریابی عصبی مانند اثر تقدم، اثر نظاره گر، نردبان تصور، قیمت مرجع و ... برای افزایش فروش پرداخته است. این کتاب برای بازاریابان، مدیران و کار آفرینان مفید است و به آنها کمک می کند از روش های بازاریابی عصبی برای افزایش موفقیت خود استفاده کنند. در این کتاب 7 فصل مورد بررسی قرار گرفته است. فصل یک: ورود به مغز مشتری و بر ملا شدن راز، فصل دوم: ورود به دنیای مغز قدیم، فصل سوم: مکالمه با مغز قدیم، فصل چهارم: بازاریابی پنج بعدی، فصل پنجم: مدل مشتری در بازاریابی عصبی، فصل ششم: تاثیر دیگران در تصمیمات و فصل هفتم: 21 ترفند بازاریابی عصبی.   

 

عنوان کتاب:  بازاریابی عصبی 21 روش جدید برای ترغیب مشتری به خرید

نویسندگان: ژان بقوسیان و آذر جوزی 

انتشارات: برقعی

سال انتشار: 1395

 

کتاب بازاریابی برای کار آفرینان و کاربرد آن در کسب و کار های کوچک و متوسط، تلاشی است برای آشنایی کار آفرینان و محققان حوزه کسب و کار های کوچک و متوسط با پیش نیازها، راهبردها و راهکارهای عملی بازاریابی کار آفرینی است. نویسنده کتاب "بازاریابی برای کار آفرینان" معتقد است با توجه به چالش های جدید جهان، کار آفرینان و صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط نیاز به فهم بهتر و عمیق تری از بازارها، مشتریان، محصولات، مکان ها و قیمت ها دارند. این کتاب رویکرد مدیریت بازاریابی آگاهانه با توجه به ویژگی های ذاتی بنگاه های کوچک و متوسط را نشان می دهد. بازاریابی کار آفرینانه مستلزم تشخیص و بهره برداری از فرصت ها برای دستیابی به مشتریان سودآور از طریق استفاده از رویکردهای نوآورانه برای مدیریت ریسک، استفاده از اهرم منابع و ایجاد ارزش است.

کتاب بازاریابی کارآفرینانه طرز فکر بازاریابی در بنگاه های کوچک و متوسط کار آفرین را نشان می دهد. با خواندن این کتاب خواننده قادر خواهد بود زمان و چگونگی استفاده از زبان بازاریابی را درک کند. در این کتاب تلاش شده تا راهکار های نوآورانه در بازاریابی جهت استفاده کارآفرینان ارائه شود. کتاب بازاریابی برای کار آفرینان و کاربرد آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط برای دستیابی به موفقیت در بنگاه های کسب و کار کوچک و متوسط در بازار اقتصاد کنونی بسیار مفید و ضروری است.

 

عنوان کتاب: بازاریابی برای کار آفرینان و کاربرد آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط

نویسندگان: حمید رضا فتاحی، سمانه خدمه و پیمان دولت شاه

انتشارات: کتابراه

سال انتشار: 1396

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.